vrijdag 13 maart 2020

Bijwerken na stopzetten hosting

Door het stopzetten van de hostingservice bij onze internetprovider zie ik dat ik dit blog totáál vergeten ben en merk ik dat het tijd wordt om ook de blogs eens bij te werken en begin ik aan een flinke klus.

Er ligt nog vanaf 2014 werk dat niet is opgeslagen en bijgewerkt dus de komende dagen heb ik weer genoeg te doen en met het slechte weer buiten is dat een leuke afleiding.

Inmiddels ben ik alweer een paar dagen bezig en is het blog tot en met 2015 ( aan de rechterkant zie je de jaartallen en de vakanties die we gedaan hebben ) al redelijk bijgewerkt, de jaren na 2015 moeten nog gedaan worden dus gaat het nog wel even duren voordat ik klaar ben.

De blogberichten van de dagelijkse gebeurtenissen zullen volgen zodra alle vakantie trips zijn bijgewerkt, dan zal ik proberen het blog beter bij te houden.

Inmiddels is in Nederland het Corona virus uitgebroken en volg ik ook die berichten zoveel mogelijk op de voet en hoop ik stilletjes dat dat onze geplande vakantie met de kleinzoons niet in de war zal schoppen en we met een gerust hart, halverwege april, kunnen vertrekken voor een lang weekend aan de grens met Duitsland.